Δράσεις

Δράσεις και Πρόγραμμα του συνδέσμου για το 2013-2014

Oι δράσεις του Συνδέσμου ξεκινούν το 2010 με την δυναμική πρώτη συνάντηση που αριθμούσε 35 παραγωγούς στο ξενοδοχείο ΜΕΤ της Θεσσαλονίκης.

Συνεχίσαμε με επισκέψεις στα Επιμελητήρια Σερρών, Χαλκιδικής και Δράμας και επαφές που έγιναν με τοπικούς παραγωγούς.

Το 2010 ο Σύνδεσμος συμμετείχε στην ΔΕΤΡΟΠ με 46 παραγωγούς στο περίπτερό του.

Ακολούθησε εκδήλωση του Συνδέσμου κατά την διάρκεια της Ανούγκα το 2011 σε ελληνικό εστιατόριο όπου παραουσιάστηκαν ελληνικά πιάτα με προϊόντα συμμετεχόντων εταιρειών.

Ο ΣΕΛΕΤΡΟΠΕ προχωρά σε καταγγελία για την προστασία του Εθνικού μας ΠΟΠ προϊόντος, την φέτα.

Οι δράσεις του Συνδέσμου συνεχίστηκαν με επισκέψεις στα Επιμελητήρια Εύβοιας, Κοζάνης, Χανίων και Ρεθύμνου.

Μεγάλη επιτυχία  είχε ο Σύνδεσμος με την συμμετοχή του στην ΔΕΤΡΟΠ 2013 στην οποία συμμετείχαν 85 παραγωγοί από όλη την Ελλάδα στο περίπτερο του με πλούσιες εκδηλώσεις.

Κατά την διάρκεια της ΔΕΤΡΟΠ υπογράφηκε Πρωτόκολλο συνεργασίας με την Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου για την στήριη των εξαγωγών.

Παρουσίες είχε ακόμα ο Σύνδεσμος στην έκθεση Ε-λάδι –Οίνος και στο συνέδριο για το Λάδι που έγινε στην Μυτιλήνη.

 

α δράση: Παρουσίαση μέσω των τοπικών Ευρωπαϊκών Επιμελητηρίων και με την στήριξη των ελληνικών εμπορικών δικτύων των ελληνικών προϊόντων με προτεραιότητα στα Π.Ο.Π (εθνικά) προϊόντα. Τη δράση θα καλεστούν να πλαισιώσουν κρατικοί φορείς εξαγωγικού εμπορίου, η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών και κλαδικές ενώσεις.

 

β δράση: Εκπαίδευση – Πιστοποίηση – Βράβευση (ελληνικού εστιατορίου) Διαχείριση των Π.Ο.Π και τοπικών παραδοσιακών ελληνικών προϊόντων στα ελληνικά εστιατόρια μέσω εκπαιδευτικού προγράμματος. Πιστοποίηση θα λαμβάνουν όλοι όσοι συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα. Για την συγκεκριμένη δράση ο Σύνδεσμος συνεργάζεται με τις Περιφέρειες τα Επιμελητήρια την ΕΣΕΕ και τα Υπουργεία Ανάπτυξης και Γεωργίας.

 

γ δράση: Συμμετοχή σε τοπικές εκθέσεις με στόχο την διείσδυση των ελληνικών προϊόντων μέσα από τα εμπορικά δίκτυα σε όλα τα πιθανά σημεία πώλησης (σούπερ μάρκετ, ντελικατέσεν, κέτερινγκ, εστιατόρια κλπ).

 

δ δράση: Δημιουργία μητρώου εμπόρων Ομογένειας.

Newsletter

Το e-mail σας*
CAPTCHA Image
κωδικός captcha*
   επαναφόρτωση


Joomla 3.0 templates. All rights reserved.